Clã Apokalipse Thor
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As novas habilidades com a vinda do nível máximo 175/60

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Mensagem por Admin Blaad Ter 16 Fev 2016, 09:52

Novas habilidades 3rd classes!
Olá Pessoal!
Como estão ?
Espero que bem!
Hoje eu decidi compartilhar com vocês algo que algumas pessoas já devem saber e outras que ainda não sabem:
As novas habilidades dos personagens 3rd!

A seguir, vamos dar uma olhada nas habilidades!:

Guillotine Cross:
Dark Claw
Prereq: Dark Illusion 5
Max Levels: 5
Type: Active/damage - Special
Give an enemy a painful wound for 5 seconds, causing short ranged attacks to deal greater damage to the target.
(Causa uma ferida dolorosa no inimigo por 5 segundos, causando ataques de curto alcance para causar um dano ainda maior ao alvo)

[Level 1]: 100% Damage / Melee damage received +30%
[Level 2]: 200% Damage / Melee damage received +60%
[Level 3]: 300% Damage / Melee damage received +90%
[Level 4]: 400% Damage / Melee damage received +120%
[Level 5]: 500% Damage / Melee damage received +150%

Ranger:
No Limits
Prereq: Fear Breeze 5
Type: Active Buff (Self)
Tap into the power of the god of hunting and archery to increase the explosive power of ranged attacks for a short time.
(Beneficia-se dos poderes do Deus da caça e da arquearia para aumentar o poder explosivo de ataques de longo alcance por um curto período de tempo)

[Level 1]: 1 minute / Ranged physical damage +50%
[Level 2]: 1 minute / Ranged physical damage +100%
[Level 3]: 1 minute / Ranged physical damage +150%
[Level 4]: 1 minute / Ranged physical damage +200%
[Level 5]: 1 minute / Ranged physical damage +250%

(Notes: it may not work with skills? Someone will need to test).
Note 2: Confirmed to work with Arrow Storm according to Ziu's video showing the skill in action.

(Notas: Funcionará com habilidades ? Alguém precisa testar.
De acordo com Ziu’s a habilidade funciona com tempestade de fleches, de acordo com seu vídeo mostrando a habilidade).

Royal Guard
King's Grace
Prereq: Reflect Damage 5
Max Levels: 5
Type: Active Buff
Bestow royal blessings to the caster and allies around the caster to recover HP and protect against status effects and damage.
(Outorga bênçãos reais ao caster e aliados ao redor do caster (caster é o RG que usa a habilidade xD) para recuperar HP e proteger contra status e dano).
If used in a PVP or Siege area, only affects the caster and party members, and all targets under the skill's protection will be unable to take any actions for the skill's duration.

Removes the following statuses: Poison, Blind, Frozen, Stone Curse, Stun, Sleep, Bleeding, Curse, Chaos, Hallucination, Silence, Burning, Crystalize, Freezing, Deep Sleep, Fear, Mandragora Howling.

(Se usado em area pvp ou Siege, afetará somento o caster e os membros do grupo, e quaisquer alvos sobre a habilidade Redenção serão capazes de se beneficar com a habilidade. Remove os seguintes status: envenenamento, cegueira, congelamento, petrificação, atordoamento, sono, sangramento, maldição, caos, alucinação, silêncio, queimadura, cristalização, sono profundo, medo e grito da mandrágora).
[Level 1]: Duration 5 seconds / HP recovered 4% every second
[Level 2]: Duration 5 seconds / HP recovered 5% every second
[Level 3]: Duration 5 seconds / HP recovered 6% every second
[Level 4]: Duration 5 seconds / HP recovered 7% every second
[Level 5]: Duration 5 seconds / HP recovered 8% every second

Rune Knight
Dragon's Water Breath
Prereq: Dragon Training 2
Max Levels: 10
Type: Active - Ranged Damage
Deal ice-elemental damage with your dragon's breath, which may cause [Freezing] status to the enemy. The damage depends on the stats of the rider. (One assumes its the same as normal dragon breath, HP/SP). (Causa efeito do elemento gelo (água) usando a habilidade Sopro do Dragão, que poderá causar congelamento ao inimigo. O dano depende dos status do RK. (Rumores de que o dano é o mesmo que Sopro do Dragão normal, baseado em HP/SP).

Mechanic
Lava Flow
Prereq: Fire Earth Research 1
Max Levels: 5
Type: Active
Cause Lava to erupt from the ground in the targeted cell for 5 seconds in a 7x7 area, dealing damage and inflicting stun and burning status. You cannot create more than 3 eruptions at a time.
(Causa uma erupção de lava que sai do chão em uma célula selecionada por 5 segundos em uma área de 7x7, causando dano e infligindo atordoamento e queimadora. Máximo de 3 erupções conjuntamente).
[Level 1]: 1600 fixed damage per second / 10% Stun and Burning status chance
[Level 2]: 2000 fixed damage per second / 20% Stun and Burning status chance
[Level 3]: 2400 fixed damage per second / 30% Stun and Burning status chance
[Level 4]: 2800 fixed damage per second / 40% Stun and Burning status chance
[Level 5]: 3200 fixed damage per second / 50% Stun and Burning status chance

Wanderer / Maestro
Frigg's Song
Prereq: Voice Lesson 2
Max Levels: 5
Type: Active/Buff
Consume one regrettable tear to raise the Max HP of nearby allies and recover their HP gradually for 60 seconds. If used in a PVP or siege area, this skill only affects caster and nearby party members. Requires a whip/instrument to cast. (Consome uma lágrima de arrependimento para maximizar o HP de aliados próximos e recuperar o HP gradualmente por 60 segundos. Se usado em pvp ou área de Siege, a habilidade afetará somento o caster e os membros próximos do grupo. Requer instrumento/chicote para utilizar).

[Level 1]: Max HP +5% / 11x11 Range / Every 10 seconds, recover 1000 HP
[Level 2]: Max HP +10% / 13x13 Range / Every 10 seconds, recover 1100 HP
[Level 3]: Max HP +15% / 15x15 Range / Every 10 seconds, recover 1200 HP
[Level 4]: Max HP +20% / 17x17 Range / Every 10 seconds, recover 1300 HP
[Level 5]: Max HP +25% / 19x19 Range / Every 10 seconds, recover 1400 HP

Sorcerer
Elemental Shield
Prereq: Elemental Control 3
Max Levels: 5
Type: Special/Ground Skill
Target: Self
By expending summoned elemental's magic, sorcerer creates a magical barrier on the cells the caster and party members are standing on. Magical barrier dissipates once its durability reaches 0 or when skill duration ends.
Affects self and all party members within sorcerer's screen. (Screenwide AoE, but installs safety wall-like on specific cells).
This magical barrier only blocks melee physical damage and caster's summoned elemental disappears on use. Consumes 1 blue gemstone.
(Gastando seu summon mágico, o feiticeiro é capaz de criar uma barreira mágica para os membros do grupo. Barreira mágica acaba quando sua durabilidade chega em 0 ou quando a habilidade acaba. Afeta a si mesmo e membros dentro da tela. (Toda a tela, porém cria a barreira em celulas especificas. Creio que é exatamente onde os personagens estão no momento do cast).


Sura
Flash Combo
Prereq: Dragon Combo 3, Fallen Empire 3, Tiger Cannon 1, Sky Blow 1
Max Levels: 5
Type: Active/Combo
Activates 4 consecutive combo attacks, Dragon Combo, Fallen Empire, Tiger Cannon, Sky Blow, in extremely fast succession. Each skill activates at caster's max learned skill level. (Ativa 4 combos consecutivos: Combo do Dragão, Ruina, Garra do Tigre, Soco do Furacão extremamente rápidos e seguidos. Cada habilidade será ativada no level máximo aprendido pelo usuário).

[Level 1]: Uses 5 spirit spheres / ATK +40 for the next 4 seconds
[Level 2]: Uses 5 spirit spheres / ATK +60 for the next 4 seconds
[Level 3]: Uses 4 spirit spheres / ATK +80 for the next 4 seconds
[Level 4]: Uses 4 spirit spheres / ATK +100 for the next 4 seconds
[Level 5]: Uses 3 spirit spheres / ATK +120 for the next 4 seconds

Shadow Chaser
Emergency Escape
Prereq: Triangle Shot 2
Max Levels: 5
Type: Active / Supportive
Caster immediately lays down a trap on the ground and backslides. Caster cannot backslide over dead cells (walls etc). Consumes 1 Special Alloy Trap.
(Casta imediatamente uma armadilha no chão e “pula para trás” (creio que seja isso). Caster não pode utilizar o backslide em células mortas (parede, montanha, etc).

[Level 1]: Avoidance Distance 5 cells
[Level 2]: Avoidance Distance 6 cells
[Level 3]: Avoidance Distance 7 cells
[Level 4]: Avoidance Distance 8 cells
[Level 5]: Avoidance Distance 9 cells

Archbishop
Oper Auditorium
Prereq: High Heal 2
Max Levels: 5
Type: Active/Buff
Increases the efficiency of High Heal, Coluseo Heal, Sanctuary, and Heal. This skill cannot be used in conjunction with Magnificat.
(Aumenta a eficiência de todas as habilidades de cura (santuário, curar, curatio…). Não pode ser usado junto com Magnificat).

[Level 1]: 90 seconds / Healing Power +30% / SP Cost 220%
[Level 2]: 90 seconds / Healing Power +60% / SP Cost 240%
[Level 3]: 90 seconds / Healing Power +90% / SP Cost 260%
[Level 4]: 90 seconds / Healing Power +120% / SP Cost 280%
[Level 5]: 90 seconds / Healing Power +150% / SP Cost 300%

Warlock
Intense Telekinesis
Prereq: Soul Expansion 5
Max Levels: 5
Type: Active/Buff
Ghost magic enters caster's circulatory system, increasing Ghost-type magic damage and reducing cast time and mana cost of spells. This skill cannot be removed by clearance or dispel. (A magia fantasma entra no sistema circulatório do caster, aumentando o poder mágico do tipo fantasma, reduzindo cast e custo de mana das habilidades. Habilidade não pode ser removida.)

[Level 1]: 3 Minutes / Ghost-Spell Magic Damage +40% / -10% Variable Cast Time on all skills / -10% Ghost-Spell SP Cost
[Level 2]: 3 Minutes / Ghost-Spell Magic Damage +80% / -20% Variable Cast Time on all skills / -20% Ghost-Spell SP Cost
[Level 3]: 3 Minutes / Ghost-Spell Magic Damage +120% / -30% Variable Cast Time on all skills / -30% Ghost-Spell SP Cost
[Level 4]: 3 Minutes / Ghost-Spell Magic Damage +160% / -40% Variable Cast Time on all skills / -40% Ghost-Spell SP Cost
[Level 5]: 3 Minutes / Ghost-Spell Magic Damage +200% / -50% Variable Cast Time on all skills / -50% Ghost-Spell SP Cost

Geneticist:
Hallucination Drug
Prereq: Special Pharmacy 1
Max Levels: 5
Type: Special/Debuff
Target: Enemy
Throw a concentrated alcohol mix to cause hallucinations and decreased accuracy with a high probability. Consumes 1 alcohol. (Joga uma mistura de álcool concentrada para causa alucinações e diminuir a precisão com uma probabilidade alta. Consome um álcool).

[Level 1]: 100% damage / 9x9 splash
[Level 2]: 100% damage / 11x11 splash
[Level 3]: 100% damage / 13x13 splash
[Level 4]: 100% damage / 15x15 splash
[Level 5]: 100% damage / Full screen splash.

All 3rd Jobs: Full Throttle
Prereq: 3rd Job
Max Levels: 5
Exceed the limits of the body by sacrificing your own vitality to strengthen yourself for a short time. You will become horribly exhausted after the skill's duration.
Fully restores HP when cast and increases movement speed increases for the skill's duration. All stats +20%.

After the skill duration ends, you will be inflicted with "Rebound" status. During "rebound status", your movement speed is lowered and your natural HP/SP recovery is disabled.

Cannot be removed by dispel or clearance.
(Excede o limite do corpo sacrificando a própria vitalidade para fortalecer a si mesmo. Ficará horrivelmente exausto após o término da habilidade. Recupera totalmento o HP quando utilizado e aumento a velocidade de movimento durante a duração. Todos os status +20%. Ao terminar será castado “Rebound”, na qual sua velocidade de movimento é reduzida e a recuperação natural de HP/SP será desativada. Não pode ser removido).

[Level 1]: 10 second duration / Consumes 6% HP/SP per second
[Level 2]: 15 second duration / Consumes 4% HP/SP per second
[Level 3]: 20 second duration / Consumes 3% HP/SP per second
[Level 4]: 25 second duration / Consumes 2% HP/SP per second
[Level 5]: 30 second duration / Consumes 1% HP/SP per second

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